Cześć. W tym tutorialu postaram się pokazać wam, jak w prosty sposób możecie zrobić kolorową mapę bez robienia kolorowych tekstur.
Otóż rzecz jest banalna.
Narzędziem Block Tool tworzymy blok, nakładamy mu dowolną teksturę.
Zaznaczamy blok i w okienku TOP (lub innym, oprócz camera) klikamy prawym klawiszem myszki i wybieramy opcję Tie To Entity by zamienić blok w byt. Jeśli standardowo nie pokazało nam się func_wall, wybieramy func_wall z listy bytów. Następnie w polu Render Mode wybieramy Pure color. Ostatnia rzecz to w FX Color klikamy przycisk Pick Color i wybieramy sobie kolor naszego bloku. Zrobione!
Ps. Możecie także ustawić, żeby blok był półprzeźroczysty, w tym celu w polu FX Amount wpisujemy 130.
Powodzenia
Źródło : hlmaps.noskill.pl Tworzenie map do Counter-Strike, Half-Life - tutoriale , mapy niestandardowe, programy, VHE