Skocz do zawartości

kilen2162

  • Postów

    72
  • Dołączył

  • Dostępny

  • Wygrane

    2
  • Donacje

    0.00 PLN 
  • Diamenty

    10 [ Podaruj ]

Ostatnia wygrana w dniu 14 Czerwca 2024

Użytkownicy przyznają kilen2162 punkty reputacji!

Reputacja

Silver II

Ostatnie wizyty

1938 wyświetleń profilu

 Osiągnięcia kilen2162

  1. kilen2162

    wirusy

    @antoniuszgur Aha czyli twoim zdaniem jak nie pokaże sie msg box z napisem "inicjowanie virusa 1%..." to jest git xd? Najlepiej wrzucic na virustotala chociaż nigdy nie ma pewności bo może być dobry crypter i kaput
  2. popros chatgpt zeby ci w pythonie napisal i si

  3. Cześć szukam jakiegoś kontaktu do Ciebie 😉


  4. Hejka, miałbym do ciebie drobną sprawę ale nie mogę wysłać wiadomości priv, mogę cię prosić o kontakt ? 🙂

    1. Pokaż poprzednie komentarze  5 więcej
    2. kilen2162

      kilen2162

      @Robokop2221To napewno nie za posrednictwem tego forum

    3. Robokop2221

      Robokop2221

      W takim razie gdzie lub jak mogę się do ciebie odezwać?

    4. Robokop2221
    5. kilen2162
    6. Robokop2221

      Robokop2221

      No spoko, tylko zapytałem, nie będę już głowy zawracał. Dz za odpowiedź 

  5. Podstawy C/C++ i WinApi w zaleznosci jakiego trolla czy virusa chcesz zrobić
  6. z tego co wiem to tam eac jest to nie znajdziesz tego czego szukasz
  7. chyba dostal bana na ip plyty glownej i kompa wlaczyc nie moze
  8. Ja polecam z x86 club a ta nova to wyglada na scam patrzac na ich discorda
  9. Kompiluj w wersji x64 Plik debugowania znajduje się w: C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Counter-Strike Global Offensive\game\bin\win64\debug_log.txt #include <Windows.h> #include <iostream> #include <fstream> #include <vector> #include <d3d11.h> #include <dxgi.h> #include <Psapi.h> #include "imgui.h" #include "imgui_impl_win32.h" #include "imgui_impl_dx11.h" #pragma comment(lib, "d3d11.lib") #pragma comment(lib, "dxgi.lib") extern LRESULT ImGui_ImplWin32_WndProcHandler(HWND hWnd, UINT msg, WPARAM wParam, LPARAM lParam); // Globalne zmienne ID3D11Device* g_pd3dDevice = nullptr; ID3D11DeviceContext* g_pd3dDeviceContext = nullptr; IDXGISwapChain* g_pSwapChain = nullptr; ID3D11RenderTargetView* g_mainRenderTargetView = nullptr; // Oryginalna funkcja Present typedef HRESULT(__stdcall* Present) (IDXGISwapChain* pSwapChain, UINT SyncInterval, UINT Flags); Present g_OriginalPresent = nullptr; // Zmienne dla menu bool g_ShowMenu = true; // Ustawione na true, aby menu było widoczne od razu bool g_IsInitialized = false; // Funkcja do logowania std::ofstream g_LogFile; #define LOG(x) if(g_LogFile.is_open()) { g_LogFile << x << std::endl; g_LogFile.flush(); } // Hook dla WndProc WNDPROC g_OriginalWndProcHandler = nullptr; LRESULT CALLBACK HookedWndProc(HWND hWnd, UINT uMsg, WPARAM wParam, LPARAM lParam) { if (ImGui_ImplWin32_WndProcHandler(hWnd, uMsg, wParam, lParam)) return true; return CallWindowProc(g_OriginalWndProcHandler, hWnd, uMsg, wParam, lParam); } // Hooked Present function HRESULT APIENTRY HookedPresent(IDXGISwapChain* pSwapChain, UINT SyncInterval, UINT Flags) { static bool first_call = true; if (first_call) { LOG("HookedPresent called for the first time"); first_call = false; } LOG("HookedPresent called"); // Nowa linia if (!g_IsInitialized) { LOG("Initializing ImGui"); if (SUCCEEDED(pSwapChain->GetDevice(__uuidof(ID3D11Device), (void**)&g_pd3dDevice))) { g_pd3dDevice->GetImmediateContext(&g_pd3dDeviceContext); DXGI_SWAP_CHAIN_DESC sd; pSwapChain->GetDesc(&sd); g_pSwapChain = pSwapChain; ImGui::CreateContext(); ImGuiIO& io = ImGui::GetIO(); (void)io; io.ConfigFlags |= ImGuiConfigFlags_NavEnableKeyboard; if (!ImGui_ImplWin32_Init(sd.OutputWindow)) { LOG("ImGui_ImplWin32_Init failed"); return g_OriginalPresent(pSwapChain, SyncInterval, Flags); } if (!ImGui_ImplDX11_Init(g_pd3dDevice, g_pd3dDeviceContext)) { LOG("ImGui_ImplDX11_Init failed"); return g_OriginalPresent(pSwapChain, SyncInterval, Flags); } g_OriginalWndProcHandler = (WNDPROC)SetWindowLongPtr(sd.OutputWindow, GWLP_WNDPROC, (LONG_PTR)HookedWndProc); ID3D11Texture2D* pBackBuffer; pSwapChain->GetBuffer(0, __uuidof(ID3D11Texture2D), (LPVOID*)&pBackBuffer); g_pd3dDevice->CreateRenderTargetView(pBackBuffer, NULL, &g_mainRenderTargetView); pBackBuffer->Release(); g_IsInitialized = true; LOG("ImGui initialized successfully"); } else { LOG("Failed to get device from swap chain"); return g_OriginalPresent(pSwapChain, SyncInterval, Flags); } } if (GetAsyncKeyState(VK_INSERT) & 1) { g_ShowMenu = !g_ShowMenu; LOG("Menu toggled: " << (g_ShowMenu ? "ON" : "OFF")); } ImGui_ImplDX11_NewFrame(); ImGui_ImplWin32_NewFrame(); ImGui::NewFrame(); if (g_ShowMenu) { LOG("Attempting to render ImGui DemoWindow"); ImGui::ShowDemoWindow(&g_ShowMenu); LOG("ImGui DemoWindow rendering completed"); } ImGui::Render(); g_pd3dDeviceContext->OMSetRenderTargets(1, &g_mainRenderTargetView, NULL); ImGui_ImplDX11_RenderDrawData(ImGui::GetDrawData()); HRESULT result = g_OriginalPresent(pSwapChain, SyncInterval, Flags); LOG("Original Present called, result: " << std::hex << result); return result; } void CleanupImGui() { LOG("Cleaning up ImGui"); if (g_mainRenderTargetView) { g_mainRenderTargetView->Release(); g_mainRenderTargetView = nullptr; } if (g_pSwapChain) { g_pSwapChain->Release(); g_pSwapChain = nullptr; } if (g_pd3dDeviceContext) { g_pd3dDeviceContext->Release(); g_pd3dDeviceContext = nullptr; } if (g_pd3dDevice) { g_pd3dDevice->Release(); g_pd3dDevice = nullptr; } ImGui_ImplDX11_Shutdown(); ImGui_ImplWin32_Shutdown(); ImGui::DestroyContext(); } DWORD WINAPI MainThread(LPVOID lpReserved) { AllocConsole(); FILE* f; freopen_s(&f, "CONOUT$", "w", stdout); g_LogFile.open("debug_log.txt"); LOG("MainThread started"); while (GetModuleHandleA("DiscordHook64.dll") == nullptr) { LOG("Waiting for DiscordHook64.dll to load"); Sleep(100); } HMODULE hMod = GetModuleHandleA("DiscordHook64.dll"); if (hMod == nullptr) { LOG("Failed to get DiscordHook64.dll module handle"); return 1; } uintptr_t presentAddr = reinterpret_cast<uintptr_t>(hMod) + 0xE9090; //E9090 Present* discord_present = reinterpret_cast<Present*>(presentAddr); if (discord_present == nullptr || *discord_present == nullptr) { LOG("Failed to find Present function in DiscordHook64.dll"); return 1; } g_OriginalPresent = *discord_present; LOG("Original Present address: " << std::hex << (void*)g_OriginalPresent); LOG("Hooked Present address: " << std::hex << (void*)HookedPresent); DWORD oldProtect; VirtualProtect(discord_present, sizeof(Present), PAGE_EXECUTE_READWRITE, &oldProtect); *discord_present = HookedPresent; VirtualProtect(discord_present, sizeof(Present), oldProtect, &oldProtect); LOG("Hook installed successfully"); // Pętla, aby utrzymać DLL załadowane i logować aktywność int counter = 0; while (true) { Sleep(1000); if (++counter % 10 == 0) { LOG("DLL still active, counter: " << counter); } } return 0; } BOOL APIENTRY DllMain(HMODULE hModule, DWORD ul_reason_for_call, LPVOID lpReserved) { switch (ul_reason_for_call) { case DLL_PROCESS_ATTACH: DisableThreadLibraryCalls(hModule); CreateThread(nullptr, 0, MainThread, hModule, 0, nullptr); break; case DLL_PROCESS_DETACH: CleanupImGui(); if (g_LogFile.is_open()) { g_LogFile.close(); } break; } return TRUE; } Gwiazdki mile widziane pozdro 🙂
  10. po prostu iteruj po mapie tak jak pisałem. all masz w c4us
  11. W source c4us masz iteracje po mapie. it->first to pointer moba it->second to vid (lub odwrotnie). zeby iterowac po mapce musisz miec charactermanagerinstanceptr i wtedy charmgrptr + 4 +np 36(zalezy od serwera) No i se piszesz funkcje ktora iteruje i potem senduje atak do kazdego vid
  12. wow jaki postęp, gratki @illlegal
  13. @illlegal ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin. Polityka prywatności